2014. augusztus 5., kedd

Új külső

 Huh, nem is tudom, hogy kezdjem. Általában nem szoktam hosszabb bejegyzést írni arról, hogy új külső jelent meg a blogon, de most szeretnék egyszer az életben kivételt tenni úgyhogy azzal kezdeném, hogyan is jutottam arra a döntésre, hogy új kinézetet rakjak fel. 
 Már egy ideje tervezgettem, hogy leváltom azt az egyszerű szürkés kinézetet egy újra. Hogy mért? Nos, meguntam azt a szürkéset és azért. Egy kis időbe beletelt, amíg rátaláltam erre, de megérte. Ez a kinézet sajnos nem saját szerkesztésű, de ezt fel is tüntettem ott oldalt a jogoknál. (Most biztos azt kérdezitek, hogy-hogy nem az. Hát azért, mert fejléckészítéshez vagy bárminemű képszerkesztéshez analfabéta vagyok. A kódolással még megbirkóznék, de a képek világába sajnos nem kaptam buszjegyet.)
 Hát ennyi lenne a kis története ennek az újításnak. Tervezgetem azt is, hogy egy versenyt indítok, ahol a ti szavazataitok döntenek, de erre valószínűleg később kerül majd sor. Ha majd aktuális lesz ki fogom írni feltétlenül. 
Puszi: Katherine.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése