2014. augusztus 25., hétfő

Következő részből

Hoztam egy kis ízelítőt a következő részből. A részlet rögtön a fejezet elején olvasható.
+ Hamarosan vége lesz az első évadnak. Később fogok hozni egy-két infót a második évadról.
Nem húzom tovább, íme a részlet:

10. fejezet - A medalion varázsa

"Egész nap az idegen járt a fejemben. Nem láttam kicsoda volt, de elém rakott egy dobozt, amiben egy nyaklánc volt egy farkasos medállal. Ugyan rákereshettem volna a medál eredetére, de azzal sehova sem jutottam volna így inkább az üzenet foglalkoztatott.
 Mindenki tudta, miután kutatok, de senki nem mondott semmit és így elég nehéz volt az igazságra bukkanni. Sosem hittem volna, hogy ide vezet ez a farkas dolog, de hát az eseményeket nem mi irányítjuk. Vagy nem így van? Ha valami választ akarok, akkor több helyen kell körbekérdeznem.
 Felkaptam a telefonom és elindulok felvenni a kabátom. Felhúzom a cipőm és elindulok, elmegyek otthonról. Egy olyan helyet ismerek csupán, ahol esetlegesen ismerhetik az apámat. Van egy kis kávézó valahol a városban ahova mindenki be szokott nézni egy kávéra valami gyors kajára. El kell mennem oda. Érzem, hogy ott talán egy nyomra bukkanhatok." 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése