2014. augusztus 26., kedd

Köszönet mindenért!

 Sziasztok, kedves olvasók! Ebben a bejegyzésben szeretnék köszönetet mondani mindenkinek, aki idelátogatott és rendszeresen nyomon követte a történetem, még ha néha talán értelmetlen részek is lettek! Köszönöm a több, mint 1700 látogatót és a 3 feliratkozót is! És eddig van 10 hozzászólás is, ami egy része a díjak kiosztásával kapcsolatban volt, amit kaptam és tovább küldtem, egy része a csere kérésről szólt, ezekre is válaszoltam és volt két dicséret is! Nagyon szépen köszönöm nektek! Ezalatt a nagyjából 3 hónap alatt már sok mindent tanultam, amitől remélhetőleg még jobb "író" lesz belőlem és amitől talán jobb és érdekesebb bejegyzéseket fogok hozni, mint eddig. Szóval KÖSZÖNÖM NEKTEK! 


Sok sok puszi mindenkinek: Katherine!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése