2014. augusztus 10., vasárnap

Ki lettem pécézve!

 Az első díjat is nemrég kaptam meg, de már itt is van a második díj szerűség is! Mint már életemben jó párszor, most is nagy meglepetés ért! Ezért köszönet Anne Hudson-nak! Köszönöm ezt a nagy meglepetést! ^^



1. Linkeld be az embert, aki kipécézett!
2. Ossz meg magadról hét dolgot, akár különleges, akár hétköznapi!
3. Pécézz ki hét embert, nevezd meg és linkeld be őket a blogodba!
4. Egy hozzászólásban értesítsd őket a blogjukon, hogy ki lettem pécézve!

 Hét dolog rólam:

  1. van egy kutyusom, Bellának hívják. Nagyon szeretem őt ^^ (fajtiszta német juhász)
  2. kedvenc együttesem a Guns N Roses (egyszerűen imádom őket, a legnagyszerűbb dolgot ajándékozták nekem: a zenéjüket!)
  3. nem szeretem az olyan személyeket, akik csak azért szeretik a rock-ot, mert azt hiszik az egy olyan divat, amitől nagymenő lesz az ember 
  4. csakis olyan barátaim vannak, akikben megbízhatok 
  5. ha tehetném, minden időmet a Balatonon tölteném - azon belül is a legtöbbet Fonyódon ♥
  6. régen szerettem a Vámpírnaplókat is, de mostanra ez már csak egy szép emlék 
  7. mindenben meglátom a jó dolgokat -> túlságosan is optimista vagyok ^^
Kipécézettek:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése