2014. augusztus 9., szombat

A következő részből


 Gondoltam hozok egy kis részletet abból, mire lehet számítani a következő fejezetben. :) Remélem felcsigázza a részlet a kíváncsiságotokat. A részt holnap fogom megosztani veletek, még a végét meg kell írnom. A fejezet címe pedig ez lesz: "A hallgatás ára" Puszi: Katherine.

"  -  Már százszor mondtam, még nem áll készen rá. - Tyler hangja egyre idegesebbnek tűnt. - Mégis hogyan mondjuk el neki azt, hogy a szüleit megölték? Hogy ő az utolsó a családjában és talán a tiszta vérűek közül? Ez hatalmas felelősség és még azt sem tudja, hogyan kezelje a farkast! Vagy azt hogy vadásznak rá? 
 Nem tudtam tovább csendben hallgatni. Nem volt hozzá erőm, hogy itt gubbasszak és hallgassam ahogyan arról beszélgetnek, mit szabad elárulniuk és mit nem. A szüleim említésére a seb, amiről már azt hittem valamelyest begyógyult, egyre nagyobb lett. Ha azt hihettem, hogy ezt bármennyire is könnyebb lesz elviselnem, hát akkor tévedtem, mert csak rontott a helyzeten amit hallottam. Rajtam kívül mindenki tudta, ki vagyok csak én nem. Előlem rejtegetik azt, ami hozzám tartozik. A felgyülemlett düh, ami kezdett a felszínre törni bennem egyre nagyobb lett, mire észrevettem mit teszek már két szempár nézett velem szembe."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése