2014. július 23., szerda

Következő részből

 Sziasztok. Ma valószínűleg az lesz az utolsó rész, amit előzőleg feltöltöttem. A legközelebb valószínűleg holnap fogok majd jönni vagy nem tudom mikor, de az biztos, hogy pár napon belül lesz majd új rész. Addig is hoztam egy kis ízelítőt a következő részből: 

4. fejezet - Telihold éjszakája (2. rész)

 Nem vettem észre, mikor jött vissza Elena bátyja, csak azt éreztem, hogy valaki fogja a hátam és simogatja lassan, ritmikusan. Jól esett ezt be kell vallanom, de megvolt az árnyoldala is, mint például, hogy idegesített honnan tudja mi történik velem. Biztosan jobban tudja, mint én magam. Biztosan. 
 A fejem lüktetett és a vérem mintha gyorsabban száguldozna az ereimben miközben az idő lassabban telt, ami miatt tovább tartott a fájdalmam is. Már üvöltöttem a fájdalomtól, de az üvöltésem idegenként hatott - félig emberi sikoly, félig valami állati, ami megijesztett. Egy ideig csak fekete foltokat láttam. Olyannak tűnt akkor a világ, mintha valami fekete függönyt húznának az egészre. 
 Végtelennek tűnő percek vagy talán órák után végre hozzászoktam a színekhez, amik most a fekete-fehér környezetemben festették be a szobát. Leginkább barna árnyalatok voltak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése